پارتیشن شیشه ای فریم لس
نوشته شده توسط : یگانه

پارتیشن شیشه ای فریم لس چیست؟

پارتیشن شیشه ای فریم لس (بدون فریم) یک راه حل مقرون به صرفه است که در آن ترکیبی از سخت افزار و شیشه با کیفیت بالا به ظاهر مینیمالیستی، خطوط تمیز و شفافیت بصری منجر می شود.

پارتیشن شیشه ای فریم لس یکی از جدیدترین انواع  پارتیشن اداری می باشد که در این مدل پارتیشن، شیشه ها بصورت فریم لس نصب می شوند به این صورت که فریم ها در دور تا دور پارتیشن یعنی سقف و کنار و دیوارها نصب شده و شیشه های سکوریت را مهار می کنند. استفاده از پارتیشن فریم لس یکی از مدرن ترین طراحی های مورد استفاده در معماری اداری می باشد و امروزه طراحان دکوراسیون اداری از آن استقبال می نمایند.

پارتیشن اداری فریم لس به راحتی می تواند نور طبیعی را از خود عبور دهد و به فضای کاری شما حداکثر انعطاف پذیری را ببخشد، همچنین از زیبایی فوق العاده ای برخوردار است. پارتیشن شیشه ای فریم لس می تواند پارتیشن تکجداره یا پارتیشن دوجداره باشدو  برای فریم پارتیشن اداری فریم لس نیز می توان  به منظور زیبایی بیشتر از فریم چوبی استفاده نمود.

معمولا پارتیشن شیشه ای فریم لس در قسمت مدیریت و کنفراس مورد استفاده قرار می گیرد؛ و به دلیل ایجاد محیطی یکدست و باز بودن زاویه دید، بسیار مورد توجه دفاتر کار و اداره ها است.

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های اجرای پارتیشن شیشه ای فریم لس، شیشه آن است. پارتیشن شیشه‌ای فریم‌لس از شیشه و یراق آلات مخصوص ساخته می‌شود و به نسبت انواع دیگر پارتیشن زیباتر است. گذشته از آن پارتیشن اداری فریم لس قیمت مناسب‌تری هم دارد. زیرا در آن بیشتر از شیشه استفاده می شود که نسبت به فلز ارزان‌تر است.





:: برچسب‌ها: پارتیشن فریم لس ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: